Sperăm că vă plac achizițiile dvs., dar înțelegem daca va razganditi, marimea nu este cea potrivita, doriti sa schimbati produsele sau sa le returnati.
Renunțarea la produsele cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv, conform Ordonanta urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii și Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic republicata în temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea și completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit, îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai puțin cheltuielile de transport) într-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Înainte de a trimite produsul înapoi către noi vă rugăm să ne trimiteți un e-mail pe adresa contact@lavandamarlene.ro sau la numarul de telefon:+ 40 722 511991 în care să ne comunicați următoarele informatii:
- nume dvs si numarul comenzii;
- produsele pe care doriti sa le schimbati/returnati; in cazul in care doriti;
- schimbarea unui produs, trebuie sa specificati marimea si culoarea pe care o doriti;
- datele dvs bancare pentru restituirea contravalorii produselor.
Acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a vă trimite un produs înlocuitor sau pentru a va returna banii.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare în care a fost livrat (sigilat și în ambalaj original). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur.
Produsele returnate, cât și ambalajul lor trebuie să fie în aceeasi stare în care au fost expediate, fără urme ale utilizarii și să conțina toate etichetele intacte ale produselor. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar în contul IBAN specificat de client prin email.
Daca produsul nu este returnat în starea lui initiala, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia și de a-l expedia înapoi clientului fără a se rambursa suma produsului.
În cazul în care produsul este în aceeasi stare ca atunci când a fost livrat, se ramburseaza valoarea integrala a produsului.